Aktualności

BIZNES KREATYWNIE #3

23 maja zapraszamy na kolejne warsztaty strategiczne - Spójność w firmie

UWAGA! Warsztaty zostały przeniesione na 23 maja!

Budowanie marki to proces długotrwały. Jednak każda duża firma była kiedyś mała. Od czegoś musiała zacząć. Coś spowodowało, że niektórym z nich udało się przetrwać na rynku, a innym nie. Podczas warsztatów „Spójność w firmie” porozmawiamy o trafieniu do idealnych klientów oraz o pracy „nad" firmą, zamiast „w" firmie. Postaramy się zrozumieć o co tak naprawdę chodzi w budowaniu spójności strategicznej. Czego potrzeba, żeby budować zaangażowanie pracowników, jakie procesy lub narzędzia mogą to wspomóc. Najbliższe spotkanie skierowane jest głównie do właścicieli firm lub firm na progu sukcesji.

Jak spowodować, żeby firma rosła w dobrym kierunku i skutecznie, konsekwentnie budowała swoją markę. Na bazie przykładów z życia dotkniemy tematów z następujących obszarów:

- wartości marki

- projektowanie usług, tak by podkreślały strategię

- angażowanie pracowników

Podczas części warsztatowej będziemy wspólnie tworzyć usługi dla firm stworzonych przez nas na bazie własnych wartości. Uczestnicy poznają metodę szukania własnej niszy, a przy okazji sprawdzą, jak się czują w sytuacji, która wymaga kompromisów i jak pomóc grupie zaangażować się w większy proces.

Warsztaty pt. „Spójność w firmie” organizowane w ramach cyklu Biznes kreatywnie odbędą się 23 maja w godz. 16:00 - 18:30 w Collegium Da Vinci, sala N306. Zajęcia poprowadzi Iwona Gasinska-Mulczyńska - twórca i właścicielka firmy Design Thinking Poznań. Udział w spotkaniu jest bezpłatny po wcześniejszym wypełnieniu formularza zgłoszeniowego. Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Harmonogram spotkania

  1. Mini wykład - wprowadzenie do tematu
  2. Warsztat / ćwiczenia w grupach
  3. Przedstawienie efektów prac grup / dyskusja na forum

BIZNES KREATYWNIE #3 Spójność w firmie
23 maja | 16:00 - 18:30

PROWADZĄCA:


Iwona Gasinska-Mulczyńska

Twórca i właścicielka firmy Design Thinking Poznań, projektantka, specjalistka budowania wizerunku firm. Buduje strategie komunikacji i designu. Posiada 20-letnie doświadczenie w biznesie oraz w pracy w międzynarodowym środowisku. Studia na kierunku graphic design ukończyła na Academy of Art University w San Francisco, ze specjalizacją corporate identity. Wiedzę o biznesie pogłębiała na studiach Executive MBA na Aalto University w Helsinkach. Od 1994 zaangażowana była w tworzenie skutecznych wizerunków firm w pracowniach designu w USA i Polsce. 

"Wyznawca" praktycznego aspektu designu w biznesie. Wierzy w rolę projektanta jako pośrednika/tłumacza między przedsiębiorstwem a klientem, dlatego duży nacisk kładzie na zrozumienie procesów gospodarczych i strategii firm, z którymi pracuje. Ważna dla niej jest forma współpracy z klientem, stawia na współtworzenie i praktyczne wykorzystanie doświadczeń. Doradza właścicielom firm w tworzeniu planów rozwoju organizacji. Obecnie pasjonuje ją projektowanie struktur i systemów biznesowych.


 

 





Strony: 1 

Powrót do listy