Aktualności

Aula Polska Poznań #15

7 grudnia, po raz ostatni w tym roku Aula Polska zawita do CDV. Tematem spotkania będzie UX!

Aula Polska to inicjatywa non-profit stworzona w 2007 roku, która promuje kulturę przedsiębiorczości technologicznej. Na spotkaniach Auli prezentowane są młode firmy, praktycy i rozwiązania konkretnych problemów. Zapraszani są też specjaliści z różnych dziedzin, prezesi spółek medialnych i osoby będące autorytetami biznesowymi. Podczas każdej Auli odbywa się 3 do 6-ciu prelekcji zaproszonych gości. Aula Polska to społeczność – skupiona wokół regularnych spotkań inicjatywy. Darmowe spotkania są dostępne dla każdego chętnego, a ich celem jest tworzenie ekosystemu sprzyjającemu innowacji firm i wspierającego aktywne postawy gospodarcze. 


#15 spotkanie poświęcone jest tematowi User Experience

Naszymi Gośćmi będą:

  • Andrzej Grupiński, OLX Group
    „Experimental design"

UX/UI designer, mąż i ojciec dwóch synów. Perkusista, licencjonowany paralotniarz, z zamiłowania historyk. Z branżą projektową zawodowo związany od ponad 10 lat. Dziedziny, w których się porusza, to grafika komputerowa i książkowa, wzornictwo przemyslowe, branding, projektowanie interfejsów i rozwiązań dla nowoczesnych technologii, tworzenie i rozwój prototypów urządzeń elektronicznych, UX. Doświadczenie zdobywał przy pracy dla rodzimych marek oraz międzynarodowych korporacji, tj. Allegro Group, Samsung Electronics R&D, Naspers Classifieds, OLX Group. 
Współautor m.in. patentu typu A1 (Non invasive keyboard for mobile).

  • Karol Chilimoniuk, UBER
    „Dokąd jedziemy?" - czemu nowa aplikacja Ubera zaczyna od końca.

Marketing Manager w firmie Uber. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Finanse i rachunkowość oraz programu CEMS MIM na Uniwersytecie Bocconi w Mediolanie. Doświadczenie zdobywał pracując w Polsce w Znanylekarz.pl oraz we Włoszech w Cibando.com oraz L'Oreal. Do Ubera trafił we wrześniu 2016 roku.

  • Aleksandra Mozalewska, Agencja UX Symetria
    „Badania UX jakich nie znacie - 5 mitów na temat badań z Użytkownikami"

UX/Content Specialist. Na co dzień zajmuje się projektowaniem treści w duchu user experience dla największych marek z branży finansowej. Przeprowadza strategię treści, bada potrzeby użytkowników i tropi błędy użyteczności. Doświadczenie zdobywała jako copywriter i redaktor – z branżą internetową związana od 3 lat.

 

button zapisz się





Strony: 1 

Powrót do listy