Aktualności

Aula Polska Poznań #14

19 października Aula Polska po raz kolejny zawita do CDV. Tematem spotkania będzie: Kreowaniu własnej marki w Social Mediach

aula poznan 14

Aula Polska to inicjatywa non-profit stworzona w 2007 roku, która promuje kulturę przedsiębiorczości technologicznej. Na spotkaniach Auli prezentowane są młode firmy, praktycy i rozwiązania konkretnych problemów. Zapraszani są też specjaliści z różnych dziedzin, prezesi spółek medialnych i osoby będące autorytetami biznesowymi. Podczas każdej Auli odbywa się 3 do 6-ciu prelekcji zaproszonych gości. Aula Polska to społeczność – skupiona wokół regularnych spotkań inicjatywy. Darmowe spotkania są dostępne dla każdego chętnego, a ich celem jest tworzenie ekosystemu sprzyjającemu innowacji firm i wspierającego aktywne postawy gospodarcze. 

Po wakacyjnej przerwie rozpoczynamy kolejny sezon Auli Poznań. #14 spotkanie poświęcone jest kreowaniu własnej marki w Social Mediach.

Naszymi Gośćmi będą:

New Media Specialist, pomaga organizacjom i markom personalnym wykorzystać potencjał nowych mediów. Na co dzień aktywnie udziela się na LinkedIn, gdzie publikuje, pozyskuje nowych klientów, buduje relacje i społeczności (twórca największej grupy na LinkedIn o Snapchacie – Snapchat for Business).
Współpracował z takimi markami jak: TVN24, Gazeta.pl, Booksy, Suchar Codzienny, Sprawny Marketing. Prelegent na polskich i zagranicznych konferencjach. Szkoli i udziela konsultacji z zakresu nowych mediów.

  • Jakub Biel, solgaz.eu 
    "Szybka reakcja to nie wszystko, czyli Real Time Marketing w praktyce"

Aktualnie Solgaz & Instytut Medialny, dawniej Grupa Onet. Wcześniej pracował m.in. w prasie i radiu lokalnym. Student Zarządzania Mediami na Uniwersytecie Jagiellońskim. Znany z niestandardowego wykorzystania mediów społecznościowych.

  • Dominik Wartecki, dotpr.pl
    Personal brading – jak zawalić swój wizerunek w Social Media

Pomysłodawca Get More Social, współzałożyciel Grupy dotPR. Jego specjalnością jest kreowanie szeroko rozumianego wizerunku w Internecie. Współorganizator cyklu seminariów „Rewolucja w Komunikacji”, a także autor wielu szkoleń i publikacji z zakresu internetowego PR. Na co dzień zajmuje się budowaniem potencjału sprzedażowego Grupy oraz działaniami komunikacyjnymi w sferze digital.
Fb.com/dwartecki

 

button zapisz się





Strony: 1 

Powrót do listy